Интегрирана система за управление
Какво е интегрираната система за управление (ИСУ)?
- за управление на качеството (ISO 9001), за управление на околната среда (ISO 14001), за управление на здравето и безопасността при работа (ISO 45001);
- ИСУ за управление на безопасността на храните (ISO 22000; НАССР; IFS Food);
- за управление на информационните услуги и сигурността на информацията (ISO 20000-1; ISO/IEC 27001).
В повечето случаи като основа за изграждането на Интергрирана система за управление се използва стандарта ISO 9001, чийито принципи са заложени в повечето ISO стандарти за Системи за управление.
- дублирането на процеси, документи, позиции и функции на отделните звена;
- разпокъсване на взаимовръзките между системите за управление на качеството, околната среда, здравето и безопасността при работа и т.н. по време на независимото внедряване;
- затруднен поглед върху целостта на системата от висшето ръководство и съответно ниска ефективност на планирането, контрола и управлението като цяло;
- дълъг срок за внедряване на отделните стандарти;
- нужда он повече ресурси (финансови, материални, човешки) при независимо внедряване на отделни стандарти.
- Повишаване технологичността, внедряването и функционирането на системата за управление;
- Разработване на обща хармонизирана структура на управление;
- Намаляване на обема на документите на системата за управление, в сравнение с общия обем на документи в няколко паралелни системи;
- Възможност за комбиниране на редица процеси в рамките на ИСУ (планиране, преглед от ръководството, управление на документи, обучение, вътрешни одити и т.н.);
- Повишена гъвкавост и адаптивност към променящите се условия;
- Голяма привлекателност за потребителите, заинтересованите страни, инвеститорите.
- Намаляване на разходите за разработка, функциониране и сертифициране;
- Позитивно обществено мнение за надеждност, стабилност и високо ниво на развитие на организацията.
- Значително предимство пред конкурентните организации, при равни други условия, при участия в конкурси и търгове.
Интегрирана система за управление
Внедряване на управленски стандарти
КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.
Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.