ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИ СТАНДАРТИ
Вашата оценка 4.50 от 4 гласа

ISO 31000:2018 Управление на риска. Указания

ISO 31000

 

Международният стандарт ISO 31000 осигурява принципите и общите насоки за управление на риска. Стандартът може да се използва от всяка публична, частна или обществена организация, предприятие, асоциация, група или отделна личност. Ето защо, този международен стандарт не е насочен към определена индустрия или сектор. Той може да се прилага за целия период на съществуване на организацията и на широк спектър от дейности, включително стратегии и решения, дейности, процеси, функции, проекти, продукти, услуги и ресурси.

Този международен стандарт може да се прилага за всички видове риск, независимо от техните характеристики, както и независимо дали са с положителен или отрицателен ефект. Въпреки, че ISO 31000 дава общи насоки той няма за цел да насърчава еднаквото управление на риска в различните организации. При разработването и прилагането на планове за управление на риска и организационна рамка трябва да се вземат под внимание специфичните потребности и цели, конкретните обстоятелства, структурата, дейностите, процесите, функциите, проектите, продуктите, услугите, или активите както и използваните конкретни практики.

Стандартът е предназначен да се използва за координиране на процесите на управление на риска в съществуващите и бъдещите стандарти. Той осигурява общ подход и подкрепа за стандарти, разглеждащи специфични рискове и / или сектори, и не замества тези стандарти. ISO 31000 не е предназначен за целите на сертификацията.

ISO 31000:2018 Управление на риска. Указания



ЕТИКЕТИ
Новини
27
02.24
ISO и климатичните промени
Изменение 1: Действия, свързани с изменението на климата В края на миналата с...
05
02.24
ISO/IEC 27001:2023 на български език
Българският институт по стандартизация публикува БДС EN ISO/IEC 27001:2023 "...
Полезно
18
10.23
​EMAS – Схема за управление по околна среда и одит
Европейската Схема за управление по околна среда и одит (Eco-management and Audi...
10
08.23
Стандарти за защита на автомобилната сигурност
През последните няколко години автомобилната индустрия претърпя бързи промен...

Внедряване на управленски стандарти

КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.

Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.

Виж повече
Партньори