ISO/IEC 20000 намалява оперативния риск, удовлетворява договорните изисквания и демонстрира качество на предоставяните услуги на оптимизирана цена. ISO/IEC 20000-1 е стандарт за система за управление на услугите. Той определя изискванията ...
ISO/IEC 20000-1 Системи за управление на IT услуги и ISO 28000 Системи за управление за сигурността на веригата за доставки, като по този начин спомага за ефикасно функциониране на процесите в организацията и тези по одитиране на системите за уп...
ISO/IEC 20000... На 25 октомври 2022 г. ISO публикува новата версия на ISO/IEC 27001 "Сигурност на информацията, киберсигурност и защита на поверителността. Cистеми за управление на сигурността на информацията – Изисквания" (Information security, cy...
ISO/IEC 20000... Какво е ISO/IEC 27018? ISO/IEC 27018 е международен стандарт, специално създаден за облачни услуги, с оглед на все по-големия брой организации от публичния и частния сектор, преминаващи към информационни услуги в облака, за да постигна...
ISO/IEC 20000... ISO/IEC 27701:2019 "Методи за сигурност. Допълнение към ISO/IEC 27001 и ISO/IEC 27002 за управление на неприкосновеността на личната информация. Изисквания и указания" е разширение за неприкосновеност на личните данни ...
ISO/IEC 20000... Компаниите са изправени пред нарастваща среда на заплахи, което прави сигурността на информацията и данните основен приоритет. Едно нарушение на данните може да струва милиони, да не говорим за удара по репутацията и загубата на доверие на клиентит...
ISO/IEC 20000... Стандартът NIST SP 800-53 "Security and Privacy Controls for Information Systems and Organizations е част от групата стандарти SP 800, съдържаща над 1300 документа на Националния институт за стандарти и технологии (NIST), САЩ. Разработен е от ...
ISO/IEC 20000... Какво е TISAX? TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange) е механизъм за оценка и обмен на информация относно нивото на информационната сигурност на предприятията в автомобилната верига за доставки, който позволява разпознаване и спо...
ISO/IEC 20000... (обн. ДВ. бр. 59 от 26.07.2019 г.) Какво трябва да знаете? Наредба поставя конкретни изисквания за защита на информационната сигурност; При възникване на инцидент, следва да бъде извършено уведомяване до два часа, след ко...
ISO/IEC 20000... Системата за управление на сигурността на информацията (ISMS) е подход за управление на чувствителната за организацията информация по начин, който гарантира запазването на нейната сигурност. Тази информация може да бъде фирмена - ноу-хау, лични...
Изменение 1: Действия, свързани с изменението на климата В края на миналата седмица Международната организация по ста...
TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange) е механизъм за оценка и обмен на информация относно нивото на...
Публикувана е новата версия на ISO / IEC 20000-1:2018 "Информационни технологии - Управление на услугите ...
ISO 22301 е международен стандарт, който определя изискванията за създаване и управление на ефикасна система з...
Под интегрирана система за управление (ИСУ) трябва да се разбира обща система за управление, отговаряща на изискванията ...
ISO/IEC 20000-1 Информационни технологии. Управление на услуги. Част 1: Изисквания относно системата за управление ...
Внедряване на управленски стандарти
КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.
Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.