Социална отговорност... Първото издание на международния стандарт ISO 18788 "Системи за управление на частни дейности за сигурност. Изисквания с указания за прилагане" е в сила от 15.09.2015 г. Стандартът определя изисквания и дава насоки за организациите, които...
Социална отговорност... Много организации изпитват нарастваща несигурност и нестабилност в сигурността на бизнес процесите, включително и на доставките. В резултат на това те се изправят пред проблеми, засягащи постигането на цели на дейността си. Систематичен подход за т...
Социална отговорност... Основната цел при разработването на международния стандарт ISO 39001 е намаляване на жертвите по пътищата. Стандартът е свързан с обявеното от ООН "Десетилетие на действия за безопасност в движението по пътищата" за преодоляване на всеобщ...
Социална отговорност... Област на приложение: ISO 45001 е международен стандарт, който определя изискванията за система за управление на здравето и безопасността при работа като дава насоки за неговото прилагане и по този начин дава възможност на дадена организация ...
Социална отговорност... Международният стандарт ISO 50001 има за цел да помогне на организациите да определят системите и процесите, необходими за подобряване на енергийните характеристики, вкл. енергийната ефективност, използването и потреблението на енергия...
Социална отговорност... Стандарт SA 8000 е разработен от Social Accountability International (SAI). SAI е международна организация, занимаваща се с защитата на правата на човека по време на работа в целия свят. Стандартът SA8000 представлява политики и процед...
Социална отговорност... Проверката на веригата на доставки по отношение на спазване на трудови и социални стандарти и бизнес етика, може да окаже съществено влияние върху спазването на правата на човека и е важен инструмент за подпомагане на идентифицирането на рисковете. ...
Социална отговорност: оценка на условията на труд, правата на работниците, диверсификация, безопасни и здравословни условия на труд. Етично поведение: Оценяват се етичните аспекти на управлението на компанията, включително корпоративна почтеност и ...
Социална отговорност... Международният стандарт ISO 26000 дава указания за всички видове организации, независимо от техния размер или местоположение, за: понятия, термини и определения, свързани със социалната отговорност; историята, тенденциите и характер...
Социална отговорност... Намерението на SA8000 е да предостави един стадарт на базата на международните норми за човешки права и националното трудово законодателство, който да защитава и насърчава всички работещи за организацията, както и за нейните доставчици и подизпълните...
SMETA (SEDEX Members Ethical Trade Audit) е широко признат одит за оценка на социалните и етични резултати на доставчици...
Световният ден на храните, който се отбелязва всяка година в глобален мащаб на 16 октомври, се чества по инициатива...
Нараняванията по пътищата са една от водещите причини за смърт в световен мащаб, причинявайки над 1,25 милиона...
"Zero Hunger" или нулев глад е една от амбициозните цели на Обединените нации за устойчиво развитие ...
Внедряване на управленски стандарти
КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.
Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.