ISO 20000 - Информационни технологии. Управление на услуги
ISO 20000-1
Днес, от доставчиците на IT услуги непрекъснато се изисква да предоставят висококачествени услуги на минимална цена. ISO/IEC 20000 намалява оперативния риск, удовлетворява договорните изисквания и демонстрира качество на предоставяните услуги на оптимизирана цена.
- ISO/IEC 20000-1 Информационни технологии. Управление на услуги. Част 1: Изисквания относно системата за управление на услуги. Съдържа изискванията за управление на IT услугите и се отнася за тези, които отговарят за внедряването и поддържането на Системата за управление на IT услугите;
- ISO/IEC 20000-2 Информационни технологии. Управление на услуги. Част 2: Кодекс за добра практика. Ръководство за подобряване на услугите и одитиране на Системата за управление на IT услугите.
- Събира и анализира данни за измерване на предоставяните от организацията услуги и да управлява процесите по предоставяне на услугите;
- Идентифицира, планира, и прилага подобрения;
- Се консултира с всички заинтересовани страни;
- Установява цели за подобрение в качеството, разходите и използването на ресурсите;
- Взема предвид входна информация за подобрения във всички процеси в организацията;
- Измерва, докладва и комуникира подобренията;
- Преглежда политиките по управление на услугите, процесите, процедурите и плановете;
- Гарантира, че всички одобрени дейности се извършват и предоставят и че постигат желаните резултати.
- организация, чиито клиенти изискват гаранции, че техните изисквания към услугите ще бъдат изпълнени;
- организация, която изисква съгласуван подход от всички свои доставчици на услуги, включително тези във веригата на доставка;
- доставчик на услуги, който възнамерява да докаже способността си за дизайн, прехода, доставка и подобряване качеството на услугите, които отговарят на изискванията за предоставяне на услуги;
- доставчик на услуги за наблюдение, измерване и преглед на своите процеси и услуги по управление на услуги;
- доставчик на услуги за подобряване на дизайна, прехода, доставка и подобряване качеството на услугите чрез ефективно прилагане и функциониране на системата за управление на услуги.
ISO 20000 - Информационни технологии. Управление на услуги
Внедряване на управленски стандарти
КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.
Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.