ВНЕДРЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИ СТАНДАРТИ
Вашата оценка 0 от 0 гласа

ISO 10002 "Управление на качеството. Удовлетвореност на клиента. Указания за обработването на рекламации в организациите"

ISO 10002 "Управление на качеството. Удовлетвореност на клиента. Указания за 
обработването на рекламации в организациите"
ISO 10002 е международен стандарт, който дава указания за процеса на обработка на рекламациите на дадена организация, включително планирането, проектирането, функционирането, актуализирането и подобряването. Използвайки процеса за обработването на рекламации, описан в този стандарт, организацията може да повиши удовлетвореността на клиента. Стандартът е прложим за всички организации, независимо от тяхната големина, местоположение и дейност.  
Стандартът е съвместим с ISO 9001 и ISO 9004, но също така може да се използва и независимо от тях, като един от процесите на цялостната система за управление на качеството
Внедряването на стандарта за обработка на рекламациите цели повишаване удовлетвореността на клиента чрез създаване на среда, насочена към клиента, която е открита за обратна информация от клиента (включително за рекламации).
ISO 10002 дава насоки за решаване на всички получени рекламации и повишаване способността на организацията да подобрява своите продукти и услуги за удовлетвореност на клиента.

 

ЕТИКЕТИ
Новини
27
02.24
ISO и климатичните промени
Изменение 1: Действия, свързани с изменението на климата В края на миналата с...
05
02.24
ISO/IEC 27001:2023 на български език
Българският институт по стандартизация публикува БДС EN ISO/IEC 27001:2023 "...
Полезно
18
10.23
​EMAS – Схема за управление по околна среда и одит
Европейската Схема за управление по околна среда и одит (Eco-management and Audi...
10
08.23
Стандарти за защита на автомобилната сигурност
През последните няколко години автомобилната индустрия претърпя бързи промен...

Внедряване на управленски стандарти

КОНСЕХО ЕООД (CONSEJO) е консултантска фирма, сформирана от екип консултанти с над 15 годишен опит по системи за управление в областта на международните стандарти. Фокусът на фирмата е предоставяне на консултантски услуги при разработване и внедряване на системи за управление, покриващи изискванията на международните стандарти по качеството, околната среда, безопасни условия на труд, сигурност на информацията, добри производствени практики на базата на международните стандарти: ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 27001, IFS Food, HACCP и други.

Екипът на КОНСЕХО е участвал в реализирането на проекти във всички отрасли на икономиката. Реализираните проекти от екипа на КОНСЕХО са над 1000, в областите - производство и проектиране, строителство, търговия, информационни и комуникационни технологии, транспорт и спедиция, хотелиерство и ресторантьорство, специална продукция, енергетика, дизайн, хранително-вкусова промишленост, услуги и др. Във фирмата е изграден стриктен ред за контрол по спазването на договорените изисквания с клиентите, както сроковете на договорите, така и качеството на изпълнение на услугата. Изграденият стил на работа на фирмата се състои в разработване на истински системи за управление, съвместно с нашите клиенти, на базата на провеждане на множество обучения и оказване на пълно съдействие в процеса на внедряване. Чрез подхода си на работа КОНСЕХО осигурява и гарантира безпроблемно сертифициране на изградените системи в изключително кратки срокове.

Виж повече
Партньори